Keuhkonsiirto Turkissa

Harkitsetko keuhkonsiirtoa Turkissa? Tässä lopullisessa oppaassa on kaikki, mitä sinun on tiedettävä toimenpiteestä, toipumisesta ja kustannuksista Istanbulissa. Pyydä tarjous ja saat parhaan hinnan onnistuneelle leikkaukselle Turkissa.

ParasKlinikka.com tarjoaa tietoa keuhkonsiirroista Turkissa ja auttaa sinua varaamaan leikkauksen päteviltä turkkilaiskirurgeilta. Tämä sisältö on tarkoitettu vain tiedoksi, eikä sen ole tarkoitus korvata terveydenhuollon ammattilaisen neuvoja.

Kuinka paljon keuhkonsiirto maksaa Turkissa?

Keuhkonsiirron kustannukset vaihtelevat Turkissa 60 000 eurosta 90 000 euroon. Tähän hintaan sisältyvät kuljetuskustannukset, tapaaminen onkologin ja kirurgin kanssa, majoitus, käännöspalvelut ja lääkitys akkreditoidussa kumppanisairaalassa.

Keuhkonsiirto Turkissa 80.000 €

Keuhkonsiirto on jälleen yksi lääketieteen taikatemppu. Yhtä monimutkainen kuin sydän-, maksa- tai munuaissiirrot, tämä lääketieteellinen toimenpide tarjoaa toisen mahdollisuuden elämään ihmisille, jotka kärsivät syövästä tai muista vakavista keuhkosairauksista.

Turkki ja erityisesti Istanbul ovat erikoistuneet tämäntyyppiseen rintakehäkirurgiaan. Siitä on tullut yksi maailman viidestä tärkeimmästä elinsiirtokeskuksesta. Eikä syyttä! Sen sairaaloissa ja klinikoilla on huippuluokan infrastruktuuri.

Leikkaus- ja hoitokustannukset ovat muihin maihin verrattuna suhteellisen edulliset. Etsitkö laadukasta hoitoa? Turkkilaiset kirurgit ovat erittäin kokeneita. He kuuluvat maailman ammattitaitoisimpiin ja pätevimpiin. He osaavat pitää sinusta ja sairaasta kehostasi hyvää huolta.

Tuhannet kansainväliset potilaat hakeutuvat vuosittain lääketieteelliseen hoitoon Turkkiin saadakseen terveytensä takaisin. Monet heistä ovat päättäneet antaa hoitonsa lääketieteellisen matkatoimiston tehtäväksi. Siitä on monia etuja.

Mikä on keuhkonsiirto?

Keuhko, joka ei enää voi parantua, voidaan korvata. Toimenpidettä kutsutaan lääketieteelliseksi elinsiirroksi. Yksi tai molemmat keuhkot voidaan siirtää. Tämä riippuu potilaan tarpeista ja keuhkosairauden vakavuudesta. Siirrettävä keuhko saadaan elävältä tai kuolleelta luovuttajalta, jonka keuhkojen terveys on moitteeton ja joka täyttää myös tietyt kriteerit, jotka liittyvät :

• Ikä (alle 65 vuotta)
  • Käyttäytyminen ja elintavat: tupakoimaton
  • Yhteensopivuus (keuhkojen koko, veriryhmä jne.)

Maailmanlaajuisesti noin 2 000 ihmiselle tehdään keuhkonsiirto vuosittain. Ranskassa on vuosittain noin 350 vastaanottajaa.

Kuka on oikeutettu keuhkonsiirtoon Turkissa?

Seuraavat kriteerit koskevat Turkin sairaalassa keuhkonsiirtoa hakevia henkilöitä :

• Keuhkonsiirron saamiselle ei ole alaikärajaa, mutta sinun on oltava alle 65-vuotias.
  • Sinun on oltava hyvässä fyysisessä kunnossa kestämään leikkaus ja sen jälkiseuraukset.
  • Sinulla ei saa olla vakavia hoitamattomia sairauksia , kuten syöpää.

Lue erityisraporttimme sädehoidosta Istanbulissa.

Milloin keuhkonsiirto on mahdollinen?

Tämä toimenpide on vaihtoehto seuraavissa tilanteissa:

• Keuhkoihin vaikuttava sairaus on vakava ja peruuttamaton, eivätkä tavanomaiset lääketieteelliset ja kirurgiset hoidot (sädehoito, kemoterapia jne.) enää vaikuta siihen.
  • Infektio on edennyt niin pitkälle, että potilaan elämänlaatu kärsii vakavasti
  • Lääkitys ja keuhkokuntoutus eivät enää pysty hallitsemaan oireita
  • Potilaan keuhkojen tila heikkenee nopeasti, mikä lisää kuoleman riskiä

Sairauksia ovat esimerkiksi syöpä, kystinen fibroosi (CF),krooninen obstruktiivinen keuhkosairaus (COPD), idiopaattinen keuhkofibroosi, keuhkovaltimoiden verenpainetauti, alfa-1-antitrypsiinin puutos ja sarkoidoosi. Potilaan ja hänen tilansa perusteellisen arvioinnin jälkeen erikoislääkäriryhmä päättää, onko elinsiirto mahdollinen .

Lue raporttimme sydämensiirroista Turkissa.

Mitkä ovat riskit, komplikaatiot ja sivuvaikutukset?

Keuhkonsiirtoihin liittyy riskejä ja komplikaatioita , joista on tärkeää olla tietoinen ennen kuin harkitsee siirtoa.

Komplikaatiot:

• Joskus vastaanottajan immuunijärjestelmä pitää uutta keuhkoa tunkeutujana ja haluaa hylätä sen.
  • Leikkauksen jälkeen joillakin potilailla voi olla hengitysvaikeuksia. Tämä voi johtua hengitysteistä tai itse keuhkoista.
  • Kuten kaikissa leikkauksissa, verenvuodon riski on olemassa leikkauksen aikana tai sen jälkeen.
  • Potilaille voi kehittyä hyytymiä keuhkoihin tai jalkoihin. Näitä kutsutaankeuhkoemboliaksi ja laskimotromboosiksi.

Haittavaikutukset

Tässä ovat keuhkonsiirron ei-toivotut vaikutukset:

• Vastaanottajien on käytettävä immunosuppressiivisia lääkkeitä hylkimisen estämiseksi. Nämä aiheuttavat haittavaikutuksia, kuten verenpainetautia, diabetesta, osteoporoosia ja munuaisongelmia.
  • Keuhkonsiirrosta toipuminen voi olla pitkää ja rasittavaa.
  • Vastaanottaja voi tuntea leikkauksen jälkeen kipua viiltokohdassa ja rintakehässä
  • Pahoinvointi, oksentelu tai ruoansulatusongelmat liittyvät usein leikkauksen aiheuttamaan stressiin ja otettuihin lääkkeisiin.

Miten leikkaus suoritetaan?

Keuhkonsiirto Turkissa tapahtuu kolmessa vaiheessa:

• Alkukonsultaatioiden aikana lääkärit tekevät joukon diagnooseja ja testejä. Tarkoituksena on tarkistaa, onko potilaan terveydentila kohtuullisen hyvä ja soveltuuko hänen elimistönsä elinsiirtoon.
  • Jos potilas täyttää ihanteellisen profiilin, hänet asetetaan jonotuslistalle, jotta hän voi saada yhteensopivan keuhkon.
  • Potilas ja hänen perheensä saavat psykologista tukea lääkäreiltä. Tämä on tärkeää, jotta he voivat vähentää stressiä ennen leikkausta ja sen jälkeen.

Tiedostomme munuaisensiirroista Turkissa.

Operaatio

Keuhkon korvaaminen kestää noin 4-8 tuntia. Jos kyseessä on kahden keuhkon siirto, leikkaus kestää 6-12 tuntia.

• Vastaanottaja nukutetaan leikkaussalissa
  • Rintakehään tehdään viilto menetelmällä, joka vaihtelee siirrettävien keuhkojen määrän mukaan
  • Sairaat keuhkot poistetaan
  • Kirurgit kiinnittävät uudet keuhkot potilaan verisuoniin ja hengitysteihin ompeleiden ja niittien avulla.

Maksansiirtoa Turkissa koskeva asiakirja-aineistomme.

• Keuhkonsiirron jälkeen potilas on yleensä sairaalassa 7-14 päivää. Tänä aikana lääkärit seuraavat tarkasti potilaan terveydentilaa.
  • Sairaalasta kotiuduttuaan potilaan on käytävä säännöllisesti lääkärin vastaanotolla tarkistamassa, että hänen uudet keuhkonsa toimivat kunnolla, ja tarvittaessa tarkistettava lääkityksensä.
  • Potilas osallistuu myös keuhkojen uudelleenkoulutusohjelmaan, jolla parannetaan hänen fyysistä ja hengityskykyään.

Mitkä ovat Turkissa tehdyn keuhkonsiirron tulokset?

Tulokset vaihtelevat useiden tekijöiden mukaan. Kaiken kaikkiaan noin 85 prosenttia potilaista selviää hengissä vuoden kuluttua keuhkonsiirrosta. Tämä osuus laskee ajan myötä 70-75 prosenttiin viiden vuoden kuluttua ja noin 50 prosenttiin kymmenen vuoden kuluttua.

Keuhkonsiirron onnistumiseen voivat vaikuttaa useat tekijät. Esimerkiksi

• Keuhkovaltimoiden verenpainetautia (PAH) sairastavien potilaiden eloonjäämisaste viiden vuoden kuluttua leikkauksesta on 46 prosenttia.
  • Kroonista obstruktiivista keuhkosairautta (COPD) sairastavilla se on samana aikana 42 prosenttia.
  • Keuhkofibroosia sairastavien potilaiden viiden vuoden eloonjäämisaste on 36 prosenttia.

Rintakehäleikkauksesta selviytyneiden potilaiden elämänlaatu paranee usein merkittävästi.

Lue raporttimme haimansiirroista Turkissa.

Kuinka kauan voin viipyä Turkissa tätä leikkausta varten?

Turkissa tehtävää keuhkonsiirtoa varten sinun on varauduttava oleskelemaan Turkissa 2-3 kuukautta:

• Muutamasta päivästä viikkoon leikkausta edeltäviä tutkimuksia ja arviointeja varten,
  • 2-3 viikkoa sairaalassa leikkauksen jälkeen,
  • 1 – 2 kuukautta leikkauksen jälkeistä seurantaa ja säännöllisiä lääkärintarkastuksia varten.

Miksi tehdä keuhkonsiirto Turkissa?

Keuhkonsiirtoon Turkissa liittyy useita etuja:

• Kokeneiden kirurgien suorittamat leikkaukset
  • Lääketieteellisten toimenpiteiden kustannukset ovat usein alhaisemmat kuin länsimaissa.
  • Kehittynyt lääketieteellinen teknologia.
  • Matkailukohde, jonne on useita kansainvälisiä lentoja.

Ranskassa noin 44 lentoyhtiötä tarjoaa tätä palvelua. Huomaa, että Istanbuliin on 3 tunnin ja 55 minuutin lentomatka Pariisista.

Usein kysytyt kysymykset keuhkonsiirrosta

Sattuuko keuhkonsiirto?

Leikkauksen aikana potilas on yleisanestesiassa, joten hän ei tunne kipua. On kuitenkin normaalia, että toipumisvaiheessa tuntuu jonkin verran epämukavuutta. Kipulääkkeitä määrätään yleensä leikkauksen jälkeiseen kipuun.

Mikä on keuhkonsiirron onnistumisprosentti Turkissa?

Onnistumisprosentti voi olla jopa 98 %. Tämä selittyy maan laadukkaalla terveyspolitiikalla ja korkeatasoisella sairaalainfrastruktuurilla. Myös turkkilaisten kirurgien ammattitaito on yksi tekijä, joka vaikuttaa parempaan onnistumisprosenttiin.

Missä on paras maa keuhkonsiirtoa varten?

Turkki on suosittu kohde elinsiirtojen, myös rintakehäkirurgian, suorittamisessa, koska sen hoitokustannukset ovat alhaisemmat. Lisäksi turkkilaiset klinikat ja sairaalat on varustettu uusimmalla tekniikalla. Tämän ansiosta leikkaukset ovat turvallisempia ja tehokkaampia.

Mikä on keuhkonsiirron alaikäraja?

Keuhkonsiirron alaikäraja vaihtelee sairauden ja elinsiirtokeskuksen kriteerien mukaan. Lapset ja nuoret voivat olla ehdokkaita. Aikuisille ei ole tiukkoja ikärajoja. Ihanteelliset ehdokkaat ovat kuitenkin usein alle 60-vuotiaita.

Mikä on vähimmäisviipymäaika Turkissa keuhkonsiirtoa varten?

Sinun on ehkä oleskeltava Turkissa noin 2-3 kuukautta. Leikkausta edeltävä aika kestää muutamasta päivästä viikkoon. Sairaalahoito voi kestää 2-3 viikkoa. Leikkauksen jälkeen sinun on odotettava vielä 1-2 kuukautta seurantaa varten.

Mitkä ovat keuhkonsiirron riskit?

Yksi merkittävä riski on elimen hylkiminen potilaan elimistössä. Tämä edellyttää, että potilas käyttää immunosuppressiivisia lääkkeitä, joiden kielteinen vaikutus on immuunipuolustusjärjestelmän heikentäminen. Puhumattakaan leikkauskomplikaatioista (verenvuoto, veritulppa, anestesia jne.)