Munuaisensiirto Turkissa

Harkitsetko munuaisensiirtoa Turkissa? Tässä oppaassa on kaikki, mitä sinun on tiedettävä tästä leikkauksesta, sen valmistelusta, leikkauksen jälkeisestä seurannasta ja hinnasta Istanbulissa. Pyydä tarjous ja saat parhaan klinikan onnistuneeseen munuaisensiirtoon Turkissa.

ParasKlinikka.com tarjoaa tietoa munuaisensiirroista Turkissa ja auttaa sinua varaamaan leikkauksen päteviltä turkkilaiskirurgeilta. Tämä sisältö on tarkoitettu vain tiedoksi, eikä sen ole tarkoitus korvata ammattitaitoista lääketieteellistä neuvontaa.

Kuinka paljon munuaisensiirto maksaa Turkissa?

Munuaisensiirron keskimääräiset kustannukset Istanbulissa, Turkissa ovat 17500 euroa. Tähän hintaan sisältyy 15 yön sairaalamajoitus vastaanottajalle, 7 yön majoitus luovuttajalle, anestesia, kirurgin asiantuntemus ja kokemus, lääkkeet, sairaalamaksut, jotka määräytyvät vaaditun mukavuuden tason mukaan, leikkauksen jälkeinen seuranta, 3 ateriaa päivässä, kuljetus lentokentältä/hotellista/klinikalta ja tulkin palvelut.

Munuaisensiirto Turkissa17500 €

Keskity munuaisensiirtoihin Turkissa

Joka kymmenes ihminen maailmassa kärsiimunuaisten vajaatoiminnasta eli lähes 850 miljoonaa ihmistä. Tämä vakava terveysongelma johtuu munuaisten kyvyttömyydestä hoitaa tehtäviään. Elimet eivät siis pysty suodattamaan nesteitä. Tämän seurauksena elimistö ei enää pysty poistamaan myrkkyjä. Tämä aiheuttaa elimistölle suurta vahinkoa.

Munuaisten toimintahäiriö on pysyvä ja peruuttamaton. Sen vuoksi on välttämätöntä ottaa käyttöön keinotekoinen veren suodatusjärjestelmä, joka tunnetaan myös nimellä hemodialyysi. Maallikon kielellä ilmaistuna potilas on dialyysissä määräämättömän ajan.

Tämä hoito aiheuttaa epämukavuutta. Se parantaa potilaan tilaa kuitenkin vain osittain. Nykyaikaisen lääketieteen edistyksen ansiosta on kuitenkin olemassa ratkaisu, joka voi mahdollistaa täydellisen toipumisen. Paljon parempi vaihtoehto dialyysille. Se koostuu munuaisensiirrosta. Tämä lääketieteellinen toimenpide lupaa olla monimutkainen. Mutta elinsiirtopotilaat, jotka saavat oikeaa hoitoa, voivat odottaa elävänsä pidempään.

Monet sairaudesta kärsivät kansainväliset potilaat ovat päättäneet tehdä munuaisensiirron Turkissa. Turkki tunnetaan johtavana elinleikkaus- ja elinsiirtokohteena. Sillä on myös vankka maine lääketieteellisen matkailun alalla.

Mitä on munuaisensiirto Turkissa?

Munuaisensiirron määritelmä

Munuainen on ihmiskehon tärkeä elin. Sen toimintahäiriö johtaa muihin vakaviin terveysongelmiin asianomaiselle henkilölle. Elinsiirto tai siirto on paras ratkaisu munuaisten vajaatoimintaan. Siirretty elin voi hoitaa sairaan munuaisen tehtävät .

Munuaisensiirtoon Turkissa kuuluu leikkaus, jossa poistetaan elimet, jotka eivät enää toimi, ja siirretään terveet munuaiset. Munuaiset voidaan ottaa eläviltä tai kuolleilta luovuttajilta.

Kuka voi luovuttaa munuaisen?

Turkissa 75-85 prosenttia munuaisensiirroista tehdään elävän luovuttajan ja potilaan välillä. Tämä ratkaisu tarjoaa parhaat tulokset. Kuka tahansa 18 vuotta täyttänyt nainen tai mies voi luovuttaa munuaisen.

Luovuttajan on kuitenkin oltava täysin terve. Hänellä ei saa olla sairauksia, jotka voisivat aiheuttaa elinsiirron epäonnistumisen. Tällaisia sairauksia ovat esimerkiksi diabetes, syöpä ja korkea verenpaine.

Luovuttajan on myös täytettävä eettisen komitean vaatimukset. On korostettava, että elinluovutus on vapaaehtoinen teko. Luovuttajat eivät siis ole oikeutettuja mihinkään palkkioon.

Siirrettävän munuaisen on oltava yhteensopiva vastaanottajan kanssa. Siksi usein edellytetään, että luovuttajalla ja vastaanottajalla on suhde. Tämä on tekijä , joka voi lisätä leikkauksen onnistumisprosenttia. Luovuttajan tulisi siis olla potilaan sukulainen, puoliso tai läheinen ystävä. Jos tämä ei ole mahdollista, potilas asetetaan elinsiirtoa odottavien listalle.

Useimmissa tapauksissa nämä ehdokkaat odottavat luovuttajaa ruumiista. Kuka tahansa voi antaa suostumuksensa elinluovutukseen kuollessaan. Hänen tarvitsee vain allekirjoittaa valtuutuslomake ja antaa se omaisilleen.

Miten löydän luovuttajan?

Elinsiirtoa tarvitseville potilaille tehdään erilaisia kliinisiä testejä. Samat ehdot koskevat myös henkilöitä, jotka haluavat liittyä elinluovuttajiksi. Tehtyjen testien avulla lääketieteellinen ryhmä voi tarkistaa luovuttajan ja vastaanottajan yhteensopivuuden.

Kuka on oikeutettu munuaisensiirtoon Turkissa?

Munuaisensiirrot Turkissa on luonnollisesti tarkoitettu henkilöille, joiden munuaisten toiminta on heikentynyt. Hoito on tarkoitettu seuraavissa tapauksissa

• Loppuvaiheenmunuaistauti, kuten diabeettinen nefropatia;
  • Dialyysin epäonnistuminen, joka on munuaisten korvaushoito, jonka tarkoituksena on auttaa potilaita nauttimaan paremmasta elämänlaadusta;
  • Kroonisen munuaisten vajaatoiminnan oireet.

Munuaisensiirtohoitoa hakevan henkilön on täytettävä tietyt ehdot. Ensinnäkin hänen on oltava erinomaisessa kunnossa. Hänen on myös oltava hyvässä fyysisessä kunnossa, jotta hän kestääleikkauksen. Turkissa tehtävään munuaisensiirtoon hakeutuvilla ei saa olla mitään seuraavista sairauksista:

• Vakava maksasairaus
  • Sydänsairaus
  • Akuutti keuhkosairaus;
  • Syöpä
  • Vakava meneillään oleva infektio.

Miten leikkaus toimii?

Jotta munuaisensiirto voidaan suorittaa Turkissa, luovuttajan on oltava käytettävissä. Prosessi suoritetaan useassa vaiheessa.

Munuaisensiirto on suoritettava erikoissairaanhoidossa tai -klinikalla. Potilaan on varattava lääkärimatka Turkkiin muutamaa päivää ennen leikkausta. Kansainväliset potilaat valitsevat yleensä suurten kaupunkien, kuten Istanbulin, suuret sairaalat. Niillä on tietty maine ja niihin on helpompi päästä.

Ennen kuin potilaat otetaan sairaalaan elinsiirtoa varten, heille tehdään joukko testejä, kuten

• Verikoe veriryhmän tunnistamiseksi;
  • Kudostyypin määritys, jolla heidät erotetaan muista henkilöistä HLA-antigeenien (human leukocyte antigens) avulla;
  • Ristiintaulukointitesti, jolla varmistetaan luovuttajan ja vastaanottajan yhteensopivuus (elävän luovuttajan kohdalla tämä on olennainen prosessi);
  • Serologiset testit hepatiitin ja HIV:n kaltaisten virusten havaitsemiseksi;
  • Rintakehän röntgenkuvaus;
  • EKG 50 vuotta täyttäneille potilaille;
  • Tietokonetomografia;
  • Erilaiset testit mahdollisten vasta-aiheiden tunnistamiseksi.

Leikkauspäivänä poistetaan myös elimiä. Kyseessä on kirurginen toimenpide, joka edellyttää todellisten asiantuntijoiden toimintaa. Käynnistetään kilpajuoksu aikaa vastaan. Poistettu munuainen on kuljetettava nopeasti elinsiirtokeskukseen erityisessä jääkaapissa.

Munuaisensiirto

Munuaisensiirtoleikkaus tehdään yleisanestesiassa. Leikkaus kestää 2-4 tuntia. Munuaisensiirtoasiantuntijoista koostuva ryhmä suorittaa leikkauksen. Turkkilaiset kirurgit käyttävät nykyään nykyaikaista leikkaustekniikkaa: laparoskopiaa.

Tässä minimaalisesti invasiivisessa menetelmässä tehdään pieniä viiltoja. Tämä vähentää infektioriskiä ja optimoi onnistumisprosentin. Asiantuntijat hallitsevat kuitenkin myös avoleikkaustekniikan. Siinä tehdään syvempiä ja suurempia viiltoja.

Leikkauksen jälkeen potilas sijoitetaan eristettyyn huoneeseen. Hänet on suojattava kaikelta infektioriskiltä.Lääkäritiimi seuraa tiiviisti potilaan terveydentilaa. Se pyrkii havaitsemaan pienimmätkin sivuvaikutukset tai komplikaatiot, kuten verenvuodon. Potilaat saavat myös monenlaista lääketieteellistä hoitoa. Niihin kuuluvat hyljinnän ja tulehduksen vastaiset lääkkeet.

Sairaalassaoloaika kestää vähintään 10 päivää. Sen jälkeen potilaan on käytävä säännöllisesti uusissa hoito-ohjeissa ja tarkastuksissa. Muutaman viikon kuluttua hän voi palata normaaliin elämään.

Tietyt toiminnot ovat kuitenkin kiellettyjä leikkausta seuraavien 6-8 viikon aikana, esimerkiksi seuraavat toiminnot

• Raskaiden esineiden nostaminen tai kantaminen
  • Voimakas liikunta;
  • Autolla ajaminen.

Mitä riskejä, komplikaatioita ja sivuvaikutuksia munuaisensiirtoon liittyy Turkissa?

Munuaisensiirto Turkissa tehdään tiukoissa olosuhteissa. Mutta vaikka terveydenhuollon ammattilaiset toimivat huolellisesti, ongelmia voi silti ilmetä. Hylkimisriski on vakavin. Potilas voi menettää siirretyn elimen. Muita haittavaikutuksia ja komplikaatioita ovat

• Verenvuoto ;
  • Verihyytymien muodostuminen, mikä voi johtaa verisuonikomplikaatioihin;
  • Infektio;
  • Infektiot viilletyllä alueella tai muissa kehon osissa;
  • Kipu;
  • Virtsaputken tukkeutuminen;
  • Sydänongelmat;
  • Ahdistus tai masennus.

Miksi tehdä munuaisensiirto Turkissa?

Munuaisensiirtoon Turkissa liittyy monia etuja. Se on yksi maan erikoisaloista . Turkki on tunnustettu maailman johtavaksi maaksi munuaisensiirtojen alalla.

• Leikkauksia tehdään vuosittain yli 3 500 kappaletta.
  • Luovuttajia on saatavilla paljon.
  • Tilastojen mukaan 80 prosenttia elinsiirroista tehdään eläville luovuttajille.

On myös huomattava, että sen jälkeen, kun ensimmäinen munuaisensiirto tehtiin vuonna 1978, käytetyt tekniikat ovat jatkuvasti kehittyneet. Sama koskee potilaille annettavaa lääketieteellistä hoitoa. Turkin terveysministeriö on panostanut voimakkaasti hoidon parantamiseen. Se on myös ottanut käyttöön tiukkoja valvontatoimia elinsiirto-ohjelmien laadun varmistamiseksi.

Sairaaloiden ja elinsiirtokeskusten on saavutettava säännelty onnistumisaste. Sen on oltava yli 85 prosenttia. Kaiken tämän lisäksi maassa on erittäin päteviä asiantuntijoita munuaistautien ja munuaisensiirtojen hoidossa. He tulevat maineikkaista yliopistoista, ja heillä on myös runsaasti kokemusta. Kaikki tämä takaa luotettavuuden.

Turkissa, erityisesti suurimmissa kaupungeissa, kuten Istanbulissa, on myös nykyaikaiset terveydenhuoltopalvelut . Se voi tarjota kansainvälisille potilaille parhaan mahdollisen mukavuuden ja korkean turvallisuustason.

Kaiken kukkuraksi munuaisensiirron kustannukset Turkissa ovat erittäin alhaiset. Lopuksi potilaat ja heidän perheensä voivat myös hyödyntää sairaalareissua tutustuakseen Istanbuliin. Useat harvinaisen kauniit paikat, kuten Bosporinlahti, ovat vierailun arvoisia.

Mikä on munuaisensiirron onnistumisprosentti Turkissa?

Maassa voimassa oleva kynnysarvo on 85 %. Tulokset ovat kuitenkin usein vaikuttavia. Itse asiassa useat lääketieteelliset keskukset ylpeilevät erittäin korkealla onnistumisprosentilla. Se voi olla jopa 95 prosenttia tai jopa 99 prosenttia.

Mitkä ovat parhaat kaupungit munuaisensiirtoja varten Turkissa?

Istanbul on suosituin kohde munuaisensiirroille Turkissa. Kaupungissa sijaitsevat maan parhaat munuaisensiirtokeskukset. Potilaat voivat kuitenkin valita myös Ankaran.

Mikä on vähimmäispituus Turkissa munuaisensiirtoa varten?

Munuaisensiirto on laaja ja monimutkainen lääketieteellinen toimenpide. Sitä ei voida suorittaa muutamassa päivässä. Kansainvälisten potilaiden on oleskeltava maassa vähintään 6 kuukautta. Oleskelua voidaan pidentää jopa vuoteen. Kaikki riippuu siitä, miten heidän terveytensä kehittyy.

Kuinka kauan siirretty munuainen kestää?

Siirretty elin voi säilyä hengissä hyvin pitkään, varsinkin jos se on peräisin elävältä luovuttajalta. Potilaan elinajanodote riippuu siis hänen elämäntavoistaan. Uudella munuaisella ei ole vanhentumisaikaa. Hänen on pidettävä hyvää huolta terveydestään.

Onko Turkissa mahdollista tehdä lapselle munuaisensiirto?

Turkissa on useita elinsiirtokeskuksia, joilla on lupa tehdä elinsiirtoja munuaissairauksista kärsiville lapsille. Näiden leikkausten onnistumisprosentti on korkea. Se voi olla jopa 100 prosenttia.

Miten järjestän matkajärjestelyt munuaisensiirtoa varten Turkissa?

Kansainvälisten potilaiden olisi parasta ottaa yhteyttä lääketieteelliseen matkailuun erikoistuneeseen matkatoimistoon, kuten meihin. Meiltä saat kattavan oppaan ja tarpeisiisi räätälöityä apua. Me huolehdimme matkasi järjestämisestä A:sta Z:hen. Tavoitteenamme on varmistaa, että munuaisensiirtohankkeesi Turkissa sujuu ongelmitta.